Akwarystyka akwarystyczne ryby zbrojniki

Zastanawiam się nad paroma pytaniami, jakie kotłują się w mojej makówce, są to zagadnienia na rzecz ryby akwariowe zbrojniki. Czy rybka akwariowa zbrojnik niebieski, odpowiednio się czuje trzymany w zbiorniku w liczebności jednego egzemplarza, czy w parach a może w stadach najakuratniej mu się bytuje w baniakach.

Akwarystyka - DSC_7797_1
Pożądał bym sobie dokupić do mej obsady zbiornika ryby akwariowe zbrojniki, była by dostosowaną rybą do mojego zbiornika, gdyż wydaje mi się że nie wypływa za sporo po zbiorniku, gdyż większość zbiornika jest zajęte przez ławicę brzanek sumtrzańskich będącą w wiecznym biegu w akwarium i dla tego frapuję się nad dokupieniem memu zbrojnikowi, jakiego już mam, faceta bo już mam samicę zbrojnika
Kolejną kwestią jest to czy zbrojnik wymaga korzenia bądź jakiegoś drewna w baniaku ażeby przyzwoicie się odczuwał jak w rzeczywistych warunkach gdzie mieszka. Jako niedorosły akwarysta mniemałem iż mógł bym gałąź z lasu wsadzić do zbiornika z tydzień namaczaną w wodzie.
Niby wielce koniecznie nie wymagają korzenia w baniaku jednakże lubią je obgryzać te rybki akwariowe. Korzenie wypada pamiętać iż nie mogą być ani z drzew iglastych ani owocowych, niesłychanie przyzwoite są korzenie z wierzby.
Ryby akwarystyczne glonojad vs otosek Frapuję się czy w pewnym akwarium mogę trzymać ryby akwariowe 2 glonojady zbrojniki i 2 otoski, onegdaj słyszałem jako niedorosły akwarysta iż glonojady są w stanie wszamać otoski.
Rybki akwariowe glonojady nie spożyją ryb otosków, główną zależnością w takim przypadku jest, w jak potężnym akwarium postanawiasz pielęgnować glonojady.
Frapuję się jakie akwarystyka zna gatunki ryb akwariowych glonojadów, jakie są proste w hodowli, nie są rybkami akwariowymi kłopotliwymi, zdołają istnieć pojedyńczo bez zaleceń hodowania ich w ławicach. Reflektował bym mieć ryby akwariowe właściwie to przypuszczalnie jedną która będzie zjadała glony i będzie maiła nie wygórowane potrzeby co do warunków istnienia.