Akwarystyka rybki akwariowe ambaras molinezja vs danio

Akwarysta kupił rybki akwarystyczne danio malabarskie 3 sztuki, i rybki akwarystyczne molinezje czarne 3 samice i jednego samca. Na drugi dzień odnotował iż molinezja w inny sposób pływa, intensywnie potrząsa ogonkiem, a danio jest niezwykle ruchliwy, niezwykle prędko się przemieszcza po baniaku gania innych towarzyszy, ujrzałem że skubie ogon neonce.

Akwarystyka - fish tank
Nie raz słyszałem relacji akwarystów że mieli w zbiorniku ryby akwariowe gupika samca i i danio również samczyka, które ciągle walczyły pomiędzy sobą i zaczepiały inne rybki akwarystyczne, do póki ich nie oddał drugiemu akwaryście.

Lecz z drugiej strony zwracania rybek chorych nie powinno być, gdyż nie leczymy ich i rybki akwariowe to nie przedmioty, by je zamieniać jak jakiś ciuch na nowiuteńki. Na początku musimy niezwykle dokładnie monitorować akwarium i potem poszukać odpowiedzi na to.

Nie raz należy również ofiarować trochę czasu aby rybki akwarystyczne zaaklimatyzowały się, sprawdź atrybuty wody w akwarium, obserwuj czy nie posiadają jakiś zmian na ciele.

Kiedyś posiadałem danio malabarskie 2 sztuki, właściwie to nie byłem pewny co do tych ryb w zbiorniku, obawy były na miejscu ponieważ większy osobnik zamęczył mniejszego, chciał królować w zbiorniku, ofiarowałem tego danio i kupiłem inne ryby akwarystyczne od tej pory zapanował laba w baniaku w którym pielęgnuję ryby akwariowe neonki.