Akwarystyka rybki kiryski jednak jacy towarzysze

W baniaku pielęgnuje ryby akwarystyczne, trzymam kiryska pstrego samiczkę, wczoraj miałem wielkie szczęście bo byłem światkiem skłądania ikry przez kiryska, w tym miesiące miało to miejsce 2 razy. Zastanawaiam się nad zakupem drugich kumpli jej jednakże nie mam pojęcia jak to zaakceptuje. Czytałem iż to ryby akwariowe masowe, jednak moja kiryska jest aktualnie nieco czasu w baniaku i już ma ulubione swoje nory w akwarium, wpuścił bym ryby akwarystyczne małe kiryski ale jak starszy kirysek to zaakceptuje.

FISH TANK
Założenie jest takie że te ryby akwarystyczne w końcu to ławicowe spokojne ryby akwariowe, mniemam że na dzień dobry rybki akwarystyczne świeżo wpuszczone napewno wywrą swego rodzaju wpływ już na lokatorkę, prawdopodobnie to być delikatny niepokuj, i mam nadzieję że jej to migiem przejdzie. Jasne jest iż dokupię ryby akwariowe formy tej samej formy.

Zastanawaim się ponadto dla czego samica sama bez bytności samczyka składa ikrę, i tu przychodzą popędy jakie każą im przetrwać i rożmnożyć gatunek tym samym składają jaj, akwariowe rybki gatunki kirysowate tak mają. Inne ryby akwarystyczne też tak mają np.: pielęgnice.

Byłem w sklepie zoologicznym po akwariowe rybki, i nabyłem małego kiryska około 3 cm ma jego rozmiar, po wpuszczeniu do baniaka nowego lokatora akwariowe rybki odrazu dażyły się sympatją, myślałem że będą jakieś problemy pomiędzy nimi, ale tu raptem wsio jest ok. Za jakieś parę dni otrzymałe 3 kiryska, i następny raz bez kłopotu brygada już zamieszkałych w zbiorniku toleruje nowego od raz.