Akwarystyka welonki nie miłują się

Kilka tygodni temu założyłem nowiuteńkie akwarium będą w nim pielęgnowane ryby akwarystyczne welonki, akwarium stało dobre 3 tygodnie niesłychanie porządnie dojrzało, dostałem od znajomego akwarysty rybę akwariową welonkę, a po kilku dniach dokupiłem następne dwie welonki do towarzystwa, wytypowałem ryby akwariowe welonki z tego względu, dlatego że niezwykle mi się podobają.

Akwarystyka - My tank on my birthday
Akwarium dojrzałe ryby akwariowe wpuszczone, hodowle da się rozpoczynać, gdyby nie fakt że jakaś welonka gania i podgryza dwie ryby akwariowe pozostałe, jednakże zwłaszcza ściga jedną wytypowaną, ona ucieka nie broni się niemal wcale, lecz jej plusem w tej walce jest szybkość jest niesłychanie szybka acz nie wykazuje agresji. Nie chciałem żeby doszło do podgryzienia płetw tej spokojniejszej, do jej wykończenia przez ciągłe jej ganianie po baniaku. I tu niezgoda teksty akwarystyczne przytaczają, iż welony to rybki akwarystyczne towarzyskie, baniak posiadam o pojemności 160 litrów, mają ryby akwariowe miejsca ale coś im nie pasuje, życie razem.

Na początku pomyślałem ryby akwariowe welonki chyba wchodzą w czas godowy dojdzie do tarła, natomiast to nie to, jednak wydaje mi się iż ta welonka nie miłuje pozostałych osobnikó, podobno z czasem im to przejdzie, ewentualnie rybę powinno się oddać. Ja nie czekałem po prostu ją oddałem i nabyłem drugą sztukę, ryby akwarystyczne jak ludzie posiadają osobiste charaktery i dąsy.