Reflektowałem posiadać akwariowe ryby Pelvicachromis pulcher

Mam akwarium o litrażu 120 l, w nim hoduję ryby akwariowe takie gatunki jak, glonojady kiryska 9 neonów wiele gupików, molinezję i paltki i mieczyki i, niedawno jeszcze zastanawiałem się o dokupieniu ryb pary barwniaków czerwonobrzuchych.

Akwarystyka Guppy
Mam nieco niejasności co do nabytku nowych ryb, albowiem niektórzy akwaryści opowiadają iż akwariowe ryby barwniaki zlikwidują trochę rybek w zbiorniku, i muszę wynaleźć trafny sposób na ślimaki bo posiadałem bocją wspaniałe ale kiedy mi padły to ślimuny na świeżo się zregenerowały w liczbie ich. Dowiedziałem się że przy mojej obsadzie ryb akwariowych barwniaki są zakazane, ryby akwariowe w akwarium trzymam na styk lub przerybione akwarium. Kolejną kwestią błędną jest hodowanie rybek kirysków pojedynczych sztukach najakuratniej hodować je w większej ławicy, najodpowiedniej powinno się je hodować od 3 osobników w wzwyż. Wracając do rybki akwariowej bocji jest to ryba akwariowa stadna a w akwarium 120 l przy tej gromadnej rybie to mało, a juz oczywiście za małe akwarium dla bocji wspaniałej.

A ślimaki spróbuję wywiać fortelem, dostałem wskazówkę od akwarysty, abym spróbował włożyć do akwarium gotowany kawałeczek marchewki wieczorem, rzekomo przez noc ślimaki powinny się na niej zgromadzić, i tego typu zabieg mam próbować do efektu.