Ponowny start zbiornika

Naszedł czas abym zrobił restart zbiornika i muszę opracować co dalej zrobić. Przyznam się iż jestem od niedawna akwarystą, blisko 2 lat mam akwariowe ryby w akwarium, że tak da się nazwać.

Akwarystyka Xiphophorus hellerii
Parę rzeczy na start muszę brać pod uwagę, przed dorzuceniem żwiru podstawowego dać dowolny mały piaseczek, a później nawóz lecz który? I na to wszystko żwir, hmmm jakiego koloru, słyszałem razu jednego iż naturalnie wygląda brązowy czy czarny i oczywiście samemu to sprawdziłem. Dodatkowym detalem jest tło? Frapowałem się przy niebieskim, da się dać karton barwny za szkło? Żeby cudownie eksponowały się akwariowe ryby.

No i co potem piach mi odradził znajomy, ponieważ jako młodzi akwaryści powinni brać pod uwagę, bo tworzy on tzw, w akwarium strefy beztlenowe co zdoła podobno zabić ryby akwariowe. A jak bym go przykrył żwirem to całkiem trudno było by nakłuć piach, ażeby powietrze uszło. nawóz dam bezpośrednio pod żwirek, głębokości umieszczania są zmienne dla przeróżnych nawozów w stosunki od wyprodukowania poprzez odmienne firmy. Żwir mogę dać ciemny, co powoduje iż podkreśla kolory rybek i w rzeczywistości dość poprawnie przypomina przyrodniczy (z przeróżnych lądów świata. A tło najlepiej sporządzić własnoręcznie.

Platki w 80 litrowym akwarium W nieodległej przyszłości reflektował bym założyć nowe akwarium i akwariowe ryby, które będzie miało 80 litrów w tej chwili większy mi się nie zmieści na szafce. Pewną z rybek akwariowych w moim nowiutkim akwarium, brałem pod uwagę platki.

Posiadająć akwarium 60 l nie ma co hulać, choć mógł bym hodować Neonki, kiryski, gupiki, zbrojnika niebieskiego warunkiem w tym wypadku jest to iż, musi egzystować jeden nie zależnie od reszty obsady, razbory, hokejówki, Molinezje, harem prętnika, muszlowce. To są chyba akwariowe ryby jakie da się hodować w 80 l zbiorniku. Jednak nie wszystkie z ponad definiowanych gatunków rybek akwariowych jednocześnie wyłącznie właściwie dobrane.