Trochę o gupikach i glonojadach

W moim zbiorniku mam rybki akwariowe gupiki, w tej chwili jest to któreś kolejne właśnie podchowane potomstwo. A wśród nich mam jakiegoś dziwacznego samca.

Akwarystyka Emperor Angelfish and Anthias under LED Lighting
W większość moich rybek akwariowych gupików, jest pomarańczowa w kropki nawet plamki, a ta odmienna, ryby akwariowej jest żółta z czarnym tułowiem, i do owego z jego ogona odchodzi 4 jakby nitki, są one dosyć szerokie i również kolorowe, jestem pewien iż, nie jest to choroba, ponieważ jako mała rybka akwariowa, jeszcze bez ubarwienia juz dysponował na ogonku takie wypustki. Przypuszczalnie wyhodowałem niejaką nowiusieńką dotąd nie spotykaną formę, akwarystyka ;-). Bardzo możliwe jest iż, jakieś geny się uaktywniły. Te geny mają możliwość być jakiegoś dawanego krewniaka. Kumpel niegdyś miał troszkę porównywalną sprawę, lecz jedynie z ubarwieniem. W zbiorniku miał wyłącznie czerwone gupiki a tu urodziły się gupiki z biało żółtymi ogonkami.

Glonojady zdychają Moje niejakie akwarium ma objętość 50 litrów, pływają w nim ryby akwariowe Gupiki. Zbiornik nabyłem jakieś 3 lat temu, jednak ostatnio odnotowałem nie codzienne zdarzenie.

W ów baniaku hoduje ryby akwariowe, 1 glonojada, rozmyślałem żeby dokupić jeszcze jakiegoś, jednakże wszystkie glonojady, jakie nabyłem w sklepie akwarystycznym giną po blisko miesiącu czasu. Wczoraj właśnie padły mi 4 glonojady. Wspomnę tu iż, kupowałem w przeróżnych sklepach akwarystycznych, i zeszła ryba akwariowa przetrwała najdłużej bo około 3 miesięcy, co robiłem w tym czasie, w tym czasie wymieniałem wodę, dlatego jednakże myślę iż to nie był powód. Glonojad jakiego mam ma blisko 3 lata. Temperatura wody w baniaku wynosi mniej więcej 22 C stopni, czasie letnim wynosi mniej więcej 25 C. Kolega dawno temu mi opowiadał, iż nie świadomie głodził glonojady, i tez mu umierały, gdyż w sklepie akwarystycznym powiedzieli mu że pałaszują wyłącznie pokarm dla ryb płatkowany. Potem począł karmić specjalnymi tabletkami i od tamtej pory żaden mu juz nie zmarł.